دکتر لادن افشار خاص

متخصص مغز و اعصاب اطفال در ونک

آیا کودکان و نوزادان نیز دچار مشکلات عصبی و روانی می شوند؟ اختلال در مغز واعصاب کودکان چگونه رخ می دهد؟ بهترین متخصص مغز واعصاب اطفال در تهران کیست؟ علل مراجعه به متخصص مغز واعصال اطفال چیست؟ علائم هشدار دهنده و خطرناک در ضربه خوردن به سر کودک چیست؟ وظیفه متخصص مغز و اعصاب اطفال چیست؟ چگونه می توان یک متخصص مغز واعصاب اطفاب خوب را بشناسیم وبرگزینیم؟

اگر شما نیز سوالاتی در مورد اختلالات مغز و اعصاب کودکان و نوزادان دارید می توانید برای کسب آگاهی بیشتر در این مقاله با ما همراه باشید.

 اختلالات مغز و اعصاب در اطفال

کودکان افراد ضعیف جامعه هستند که برای محافظت از آنها باید تمام اقدامات لازم انجام گیرد . در صورت بیماری کودکان مراجعه به پزشک حاذق امر مهمی بوده که این مسئله همیشه برای والدین نگران کننده است . سعی داشته ایم در این بخش به طور کامل ، موضاعاتی که باعث می شود شما بتوانید دکتر خوب را تشخیص دهید ارائه شود .

متخصصی مغز و اعصاب

متخصص مغز و اعصاب جزو تخصصی ترین رشته های پزشکی محسوب می شود و زمینه اطفال ، حساسیت این موضوع را بخاطر وجود کودکان به عنوان بیمار بسیار بیشتر می کند .

متخصصان مغز و اعصاب اطفال باید بتوانند بیماری را درست در کودکان تشخیص داده و درمان مناسب را تجویز کنند . کودکان در بیماری ضعیف تر و حساس تر هستند و متخصصان با صبر و حوصله بیشتر با کودک بیمار، ارتباط برقرار می کنند.

متخصص مغز و اعصاب اطفال قادر به انجام معاینات عصبی از اعصاب سر و گردن، بررسی قدرت عضلانی و حرکتی ، بررسی تعادل ، حرکت ، واکنش و احساس ، حافظه ،  گفتار ، زبان و دیگر توانایی های شناختی است .

دکتر لادن افشار خاص

متخصص مغز و اعصاب کودکان چه کسی است ؟

متخصص مغز و اعصاب اطفال به پزشکی اطلاق می شود که دوره های تخصصی مغز و اعصاب را گذارنده و آموزش های لازم برای تشخیص اختلالات سیستم عصبی ، بیماری های مغز و نخاع و .. را دیده باشد .

متخصص مغز و اعصاب در چه زمینه ای مهارت دارد ؟

متخصص مغز و اعصاب یا همان نورولوژیست که در حوزه اطفال فعالیت می کند در زمینه های زیر مهارت دارد .

  • بیماری های سیستم اعصاب مرکزی مانند مولتیپل اسکلروزیس (ام اس)
  • اختلالات نخاعی
  • اختلالات گفتار و زبان
  • بیماری های عضلانی مانند پلی میوزیت
  • سردرد و سرگیجه
  • بیماری عروق مغزی مانند سکته مغزی
  • عفونت های مغز و سیستم عصبی محیطی
  • بیماری پارکینسون و لرزش دست ها که جزو اختلالات حرکتی هستند
  • بیماری های آلزایمر ، بیماری پارکینسون ، آمیوتروفیک لترال اسکلروزیس که از جمله اختلالات عصبی هستند
  • اختلالات تشنی مانند صرع
  • تومور های مغزی و نخاعی
  • فلج حاد و مزمن
  • و دیگر مواردی که به زمینه مغز و اعصاب کودکان مرتبط باشد .

دکتر لادن افشار خاص متخصص مغز واعصاب اطفال در ونک

دکتر لادن افشار خاص دارای مدرک فوق تخصص در زمینه مغز و اعصاب اطفال می باشد مطب ایشان در تهران و حوالی ونک می باشد. ایشان در زمینه مشکبات مغزی و عصبی کودکان، نوار مغز و قلب کودکان، اثرات درمانی دیازپام ، صرع ،بررسی علائم بالینی مرگ و میر نوزادان ، مایع مغزی و نخاعی، خطر شیوع هیپوگلیسی در نوزادن و… دارای تخصص و مفالیت های پژوهشی بسیاری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر لادن افشار خاص می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

متخصص مغز و اعصاب کودک در نزدیکی محل سکونت

گاهی پیدا کردن متخصص در منطقه خود می تواند نکته مهمی برای والدین باشد . دسترسی آسان تر و بهتر و صرف زمان کمتر می تواند از مزیت های آن باشد . متخصص مغز و اعصاب در ونک می تواند با در دست داشتن بهترین دستگاه ها و کیفیت بالا ، خدمات مناسب و لازم را در اختیار بیماران کوچک قرار دهد.

متخصص مغز و اعصاب اطفال خوب باید خود را همواره به روز نگه داشته و از جدیدترین متد های درمانی آگاهی داشته باشد.

دکتر افشار خاص متخصص مغز و اعصاب اطفال در زمینه انواع بیماری های مغز و اعصاب تخصص دارند ،شما می توانید برای مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره تماس : 02188665452 – 09903101440

با توجه به پیشرفت روزافزون علم در حوزه های مختلف درمانی این نکته حائز اهمیت بوده که با مراجعه به متخصص مغز و اعصاب اطفال مناسب ، از دلیل اصلی بیماری کودک خود آگاهی داشته باشید. لذا تشخیص به موقع می تواند موثر بوده و روند درمان را تسریع بخشد . اگر شما به دنبال یک متخصص مغر و اعصاب اطفال در ونک هستید می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه اطلاعاتی در این زمینه به ست آورید.

 

جهت اطلاع بیشتر از درباره بهترین متخصص بیماری های مغز و اعصاب اصفال در تهران می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

گروه مدیریت سایت دکتر لادن افشار خاص